Detailed View
	
	
			
			
				
					IV. Studies and Teaching, Continuing Education, Educational Capacities (Organisation of Studies, Study and Examinations System)
B. Essays, Commentaries, Statements
				
			
			
				
						
							| Author | PÖLLMANN-HELLER, Katharina
								
									(RUDOLPH, Clarissa) | 
					
				
					
						| Title | Frauen in das MINT-Studium : Ambivalenzen und Potenziale von hochschulischen Förderprozessen / Katharina Pöllmann-Heller und Clarissa Rudolph | 
				
				
				
				
				
					
						| Publication year | 2019 | 
				
				
				
				
				
				
				
				
					
						| Source/Footnote | In: Der Übergang in die Hochschule : Strategien, Organisationsstrukturen und Best Practices an deutschen Hochschulen / Cornelia Driesen ; Angela Ittel. - Münster : Waxmann, 2019. - S. 91 - 102 | 
				
				
					
						| Inventory number | 47922 | 
				
				
					
						| Keywords | Frauenstudium ; Prüfungsordnungen : Ingenieure (allg.) ; Prüfungsordnungen : Mathematik ; Prüfungsordnungen : Naturwissenschaften | 
				
				
				
					
						| Signature | O 04 UEBE |